Thursday 24 January 2013

REGISTRATION SPECTACULAR 2013

Bismillah.

Alhamdulillah semalam dah setel registration Spectacular 2013 kat Stadium Putra Bukit Jalil. ingatkan nak keluarkan entry ni semalam tp sebab satu hari kat Bukit Jalil,berpanas berhujan (ok tipu xda hujan pun)  balik2 terus pengsan tak sempat nak buat apa.

Seperti biasa bila ckp stadium je aku terbayang stadium bola sepak yg besar gedebak tu.

stadium  Bukit JaliL
aku ingat Spectacular buat kat sini. atas rumput? tak da logika betul la Nor Hayati ni kan.*dush*

sampai sana baru tau rupanya buat kat stadium tertutup. ala2 Stadium Malawati kat Shah Alam tempat Metrojaya buat sale selalu tu.
Stadium Putra Bukit Jalil
 haaa ni baru betul. ni la tempat Juara Lagu haritu. takkan atas padang kot yang oiiii!! mane la den tau, den tgk kat TV je. dalam TV x macam ni pun. huhuhuu..

Okay long story cut short, ni gambar sekitar hari pendaftaran semalam. Enjoiceee!!

beratur hampir 1km utk register. tabah betul org2 Herbalife ni

sambungan....
VIP dgn Priority Access kosong!! General beratur sampai puchong!
muka kepenatan dan kepanasan.
sejam lebih akhirnya sampai
dalam khemah registration. beratur panjang lagi. Alhamdulillah ada aircond.
ni last beratur kat General. Next Spectacular mesti VIP!!
Downline aku dah turun dekat 20kg, next year mesti VIP jugak ok nim!
The best part, SHOPPING MERCHANDISE!!
test wind breaker. aku pakai size S, anim M.. hohoho unbelieveble!!
multipurpose pillow. aku panggil bantal tranformers sebab boleh bertukar bentuk.

Windbreaker & T shirt TC Formula
tengok barang dlu sebelum order. rasa nak semua!
New Product launch sabtu ni. Total Control akhirnya memasuki pasaran Malaysia. boleh la try pasni!
sekitar ruang legar Merchandise store. ni baru registration, sabtu ahad lg penuh punya.
Lane Priority pun panjang, General apatah lagi.
 
kan dah kata!! beratur nak beli brg lagi lama dr nk register.

Dan Hasil nya adalah....


taraaa!!!


nampak mcm tak banyak kan? tapi banyak sebenarnya. tak berbaloi kot beratur berjam jam pastu beli 1 barang je. tapi sebenarnya ni bukan barang aku. ni barang downline aku sebab aku x sempat amik gambar Merchandise. hahhaa.. tapi lebih kurang sama je apa yg ktorg beli. DUPLICATION bisnes, Merchandise pun nak duplicate gak. Okay itu saja bebelan utk harini, nak siap pegi Bukit Jalil, harini dah start Supervisor Training. JUMPA ANDA DI SPECTACULAR 2013





















No comments:

Post a Comment