Wednesday 18 July 2012

Anim's Weight Loss Story

Bismillah,

Anim (duduk), before Herbalife.
Aznim, atau nama manjanya anim. dia ni kawan baik classmate aku kat uitm dlu. mulanya kami kenal camtu2 je. Anim start approach aku tanya pasal Herbalife bulan januari 2012 (kalau tak silap). Akhir bulan Mac baru dia decide nak amik Herbalife. start dengan 1 month program. Untuk pengetahuan, Anim ni nak kena turun banyak, dekat 40kg. salah satu sebab dia nak makan Herbalife sebab dia dapat surat Dr doktor suruh dia pegi jmpa pakar utk test blood sbb muda2 dh dpt "hypertension" a.k.a. darah tinggi. Umur baru 26 tahun dah ada darah tinggi.  Cousin aku umur 33tahun dah kena minor stroke!!

SCARYYYYYYYY!!!!!

tapi nasib baik dua2 dah insaf dan mengamalkan nutrisi yg sihat.Alhamdulillah!!

okay berbalik pada cerita anim, oleh sebab masa tu aku belum beli penimbang tanita lagi aku pon suruh anim timbang sendiri n amik gambar send kat aku. jeng je jeng!!!

99kg, kalau penimbang tanita maybe dah 100 kg sebab penimbang jarum ni selalunya ringan 1 kg.

SELEPAS 3 BULAN SETENGAH
 90 KG!!! MasyaAllah! amazing!!!

# Disclaimer : Hasil adalah tidak tipikal dan berbeza dgn setiap individu
 
Walaupun progress anim slow sket, tapi badan dia serius banyak shapping dan sekarang dia lebih prihatin memilih makanan yg masuk dalam mulut dia. bukan senang ok nak turun 9kg. 
jom tengok gambar before & after!



Disclaimer : Hasil tidak tipikal dan berbeza dgn setiap individu

Siap ada muka coach dia lagi kat testimoni kan.  aku pun nak tumpang glamor jugak. ingat senang ke nak coach org sampai turun bnyak ni. aku sendiri pun turun 6kilo je. beza memang berbeza kan? badan reshape, muka dah runcing sket, kulit dah makin cantik, tak pucat lagi. nampak lagi muda kan? paling best anim improve masalah kesihatan dia. darah tinggi dah tak ada. aku ingt lagi, 2 minggu pertama dia guna herbalife, aku follow up dia. dia excited gila! pada hal masa tu dia baru turun 2kilo, tp excited cam turun 10kilo. rupanya period dia dah kembali normal. dulu 3-4 bulan sekali baru period, skrg dah datang setiap bulan. patutla excited semacam! hehee. Alhamdulillah.

Walaupun Anim ni selalu terbabas2 jugak diet dia (sebab tu turun lambat) tp dia ni rajin ikut aku pegi event. walaupun tak semua event dia pegi sebab dia sibuk dgn kerja dia tapi sebagai permulaan tu bagus la sebab nak grow dalam herbalife ni satu je, kena rajin pegi event.Yang bestnya anim ajak kawan2 dia pegi event sekali, sporting habis kan member!


Event ni bukan utk orang nk buat bisnes je, tapi utk semua orang! yang nak tau pasal produk herbalife, Nak inspire kuruskan badan lagi la wajib pegi event.sebab kat event boleh jumpa RAMAI orang yg dah berjaya loss weight berkilo2 dgn herbalife. kalau korang makan herbalife berbulan2 tapi tak turun 100gram pun, korang wajib pegi event!!

Amazing thing about Herbalife is Sharing. bila dah dapat result share je dgn org terdekat. Anim share misi nutrisi ni dengan kawan baik dan boyfriend dia. sekarang dua2 tengah loss weight dgn Herbalife. AAAAAHMAZINGGGGG RESULT TOO!!!!!

Ain ongoing WLC,  sekarang dah muat baju size M!!
Disclaimer : Hasil tidak tipikal dan berbeza dgn setiap individu



Shawal turun 7.5kg  Disclaimer : Hasil tidak tipikal dan berbeza dgn setiap individu dan bertukar menjadi safee sali! woww!!hehe. sebenarnya aku takda gambar terbaru shawal so aku imagine ala2 safee sali ni. ada iras2 jugak kan? rugi sgt shawal tak masuk WLC,kalo tak mesti dah menang result dia sgt OSEM!! takpe next round kita paksa dia masuk!



Lose Weight Now 
Ask Me How!!

017-9772700



No comments:

Post a Comment